onsdag 28 september 2011

Förlorade min praktik

Japp jag förlorade min praktik idag. Fasen va sur jag blev. Mest för att dom inte hade hört av sig att dom satte en annan kille på min plats. Jag hade ju ändå svaga funderingar på att söka vidare efter praktikplats IFALL jag skulle hitta något bättre. Men jag blev sjuk sur och irriterad på chefen på den platsen jag hade fått plats på. Han kunde hört av sig. Man blir rätt chockad när man kommer dit idag på förmiddagen och ska berätta att jag sa mellan 7 och vecka 11 men att jag inte tänkte på att jag har lov vecka 9 så det bara blir 4 veckors praktik. Men så får man som svar "neej men vi satte dit en annan kille istället. Men man vet ju aldrig om han hoppar av, du kan ju komma tillbaka i november och kolla läget?"....NO WAY!!!


Någon som har förslag på ny praktikplats?

6 kommentarer:

  1. åh.. det borde jag ha berättat för dig.. man ska alltid ringa och följa upp, annars glömmer de borta en eller skiter i en.. :/

    SvaraRadera
  2. ja men känns som om jag varit där massor och han har lovat massor varenda gång också -.-

    SvaraRadera
  3. HEj ellinor :DDDDDDDD

    SvaraRadera
  4. vart skulle du ha praktik? :0

    SvaraRadera