lördag 3 september 2011

Wii!

Som sagt vaknade o va jätte glad och nu är det kväll och jag är lika glad! :D


Mihihi kom till Carina förut idag och vi gick igenom lite vad vi skulle göra på måndag (gokart-träffen) och kom fram till lite lekar och så. I morgon ska jag handla lite mat till oss. Korv, bröd, saft, kaffe mm och även priser till de barn som vinner lekarna :) Sen kollade vi lite på friidrott på tv och sen drog jag och Emily ut och körde fyrhjuling, sååå sjukt kul! :D Körde upp i skogen och sen även ut på deras lilla bana ute på fältet ;D
Hittade lite svamp i skogen sen också när vi körde där ;)






OHH! John (en jätte duktig fotograf) ville ha mig som assistent när han skulle fotografera ett bröllop!! :O:D shiiiit! Helt sjukt cool! Han frågade MIG!!! :'D Dock så kan jag inte den 1 oktober för är hos Magnus då och biljetterna är redan beställda...MEN ändå han frågade mig! :D Hoppas verkligen han frågar igen någon gång jag kan det vore så otroligt kul, helt underbart! :D


Magnusen har varit sjukt go idag också, underbart!<3och måste få önska honom lycka till på tävlingen i morgon! :D Och på tala om i morgon så blir det till o vara träningsledare ute på banan! :D

2 kommentarer:

  1. åh! assistent! det låter så coolt!! synd att du ska bort just den helgen :(

    vetu, jag börjar störe mig på att ba-nan och ban-an stavas likadant, haha, ibland läser jag fel :P

    SvaraRadera
  2. Ja eller hur!!! ja, får verkligen hoppas han behöver hjälp någon mer gång!

    Haha!

    SvaraRadera