onsdag 24 augusti 2011

förgår, gårdagen och idag

Heej!
Oh förgår natt va ingen höjdare. Gick och la mig jätte tidigt men hade sjukt svårt att somna eftersom att jag har fått konstiga utslag som kliar något enormt! >.< gaaah! Men lyckades tillslut somna men jag tror aldrig jag haft så många mardrömmar efter varandra på så kort tid! :O Jag dog hela tiden och den sista lilla drömmen jag drömde var att jag skulle hoppa framför ett tåg men jag hamnade fram på tåget och med hjälpa av det starka luftmotståndet så var jag kvar. Jag tog tag i vindrutetorkarna på tåget och bankade på fönstret samtidigt som jag skrek och var full av panik. Tåget saktade ner och stannade och chauffören kom ut och jag släppte vindrutetorkarna och hoppade ner. Jag började genast o gråta och sa hela tiden "varför varför så här skulle det ju inte bli!!?" Sen vaknar jag plötsligt av att jag faktiskt ligger o tjuter? haha helt sjukt men asså drömmen kanske inte låter så hemsk som den var. Menmnen efter kanske en kvar eller halvtimme så ringde magnusen och allt kändes sååå mycket bättre och efter det sen så somnade jag och drömde inte ett smack och det tackar jag för! (y)


Gårdagen
Japp igår va det bara till o dra sig till karlstad och sätta sig i skolan. Samma klassrum och samma kamrater, inga nya. Rätt bra schema ändå, trodde jag skulle få sluta någon gång vid fem och då blir man hemma så sjukt sent vilket inte hade varit så jätte kul menmen smällar man får ta. MEN nu blev det ju inte så :)


Måndag 09.15 studiepass 11.15
                         Lunch
                12.54 Idrott 15.45


Tisdag  08.50 Foto 11.50
                     Lunch
          12.35 Svenska 15.35


Onsdag  13.00 Matte 15.50


Torsdag 08.40 Engelska 11.40
                       Lunch
              12.30 Byrån 15.30    (media)


Fredag 08.50 Byrån 11.40      (media)
                      Lunch
            12.30 Byrån 15.30     (media)


Ja som ni ser är det helt ok :) inte så stora förändringar förutom att vi börjar 13.00 på onsdagar! :P OCH min kära dator är tillbaka i min famn!! :D


Idag
Idag hade jag tänkt att jag skulle ringa idrottonline vid 12-tiden. Måste ha lite hjälp med hemsidan, ska bl.a fixas med rullgardiner, lokala nyheter, lite personuppgifts ändringar och även inloggningar :) Hoppas allt blir fixat! Sen vette tusan vad jag ska göra, vädret ser inte så jätte kul ut, kommer säkert börja regna när som men ska väl söka runt lite efter billig mat. Fick en lite klurig utmaning som jag vill/måste fixa! ;)


Oh btw! Har uppdaterat min hemsida litegrann! :D Tar en flik i taget och dom två första ser väl hyffsat bra ut nu (inte lika torra) och har en bra grund iaf. Finslipet kommer sen när jag gjort det grova på alla flikar. Just nu sitter jag då och jobbar med flik tre som är galleri. Så som det är nu är helt kasst. Man orkar inte ens kolla igenom bilderna för att det är så krångligt. MEN det ska det bli ändring på! :) http://ellinorvanleeuwen.com/

5 kommentarer:

  1. usch vilken läskig dröm! Jag har också massa mardrömmar nu för tiden ¬ ¬

    Vi ses kl halv sex :)

    SvaraRadera
  2. Åh, va fin hemsidan har blivit!! <3

    SvaraRadera
  3. usch så jobbigt :(
    kommer du idag!? :D

    Oh tack! ^^

    SvaraRadera
  4. Inte trevlig dröm Q.Q

    Fan vill oxå börja skolan någon gång D:

    (Och jag stalkar dig! >:) Har gjort ett tag - bara varit för feg för att kommentera o.o *host* Menade ju att jag inte ville avslöja mig (aa) )

    Och jag stalkar även Missen :'D x)

    SvaraRadera
  5. njee "/

    Oh men super kul ju!:D Jätte kul att du kommenterar också, det uppskattas^^

    SvaraRadera