lördag 6 augusti 2011

5 dagars planer

heej!
Vet inte om promenaden igår va så bra ändå. Tänkte dubbelt så mycket istället. Menmen 1,5 mil va väl bra för själva kroppen o gå men ändå. Va inte alls på humör och jag sket i om det regnade. Gick där och rev sönder blad typ halva vägen och satte mig även vid gummicentalen på traktordäcken. Ville inte hem. Men till slut förstördes den stilla promenaden av att man blev kissnödig och då hade man inte riktigt något val (n)
Menmen blev väl lite gladare sen efter att ha smsat med älsklingen litegrann men slutade inte direkt o tänka för det men tankarna blev nån procent mindre negativa iaf(y)

Lördag idag och jag har redan delat ut hälften av reklamen och det känns bra för då kanske jag ska försöka ta allt idag och då behöver jag inte göra nått i morgon.
Planerna för morgondagen är väl att jag måste till mormor och hjälpa henne med att städa bort bord, gardiner och en massa annat eftersom att det kommer några gubbar på måndagen som ska riva ut alla fönster och dörrar.
Sen på måndag är det möte hos Carina lite senare på eftermiddag/kväll men innan dess hade jag lite funderingar på om man skulle ta sig ut till Marieberg och fota lite. Beror dock på hur vädret är för drar bara iväg om solen är framme, hoppas jag kan få med mig syrran som lite sällskap också om hon fortfarande är kvar.
Sen är det tisdag och då ska jag till mormor och ställa rätt alltihopa som det var. (hoppas det går fort) Sen är det onsdag och då drar jag här ifrån ner till älsklingen!! Yees! Drar tidigt så jag kommer dit så fort dom möjligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar