lördag 6 augusti 2011

ändrade planer

Okeej tydligen åker linda i morgon bitti ._. hade inte hoppats på det riktigt men aja så jag ville hitta på nått med henne så vi tog en cykel tur och drog bort till dalstorp och plockade lite svamp åt pappa. Sen blev det maxi och sen kollade vi på fiiiilm.
Sen blev det duschen för mig och sen hade jag inget värt för mig så fortsatte med reklamen. Har inte mycket kvar nu men det är så jäkla mycket folk ute nu så känner inte för att ta det lilla som är kvar... Ja det är faktisk pinsamt ibland att cykla runt och dela ut reklam. Typ som att man inte har någon fritid och man är urfattig T.T sant.

Men drar upp tidigt i morgon för jag tänkte hänga med syrran till stationen och vinka av henne. Hoppas verkligen allt går bra med lägenheten som hon ska kolla på i helgen!


BYEBYE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar