måndag 9 juli 2012

Jag tar upp spegeln ur fickan

"Jag ångrar verkligen att jag inte träna och tävla i Gokart, när jag ändå tog Licens -2002, och börja... FÖR JAG HADE BLIVIT BÄST!!!
Men å andra sidan vill jag inte lägga den tiden på proffs-karriär idag heller, utan ha en familj som är PRIO 1 OCH tid för DOM! 
Jag hatar personer som tror annat, eller är spydiga, slöa i huvudet, "viktigpetter-Egon", dumsmarta störda blåbär, som vänder allt imot mig, eller att aldrig något duger....
Eller tror dom kan saker dom inte har en jävla aning om!

Jag har iaf gått ner i vikt, skaffat mig ett jobb och klippt mig (sen har jag barn, flickvän, lägenhet, körkort, bil och en massa mer) Vad fan har Ni? SVARET/SVAREN EKAR i hela Världen!!!

DIN DRÖM, MIN VERKLIGHET! SUG PÅ DEN, LOOOOOSER!!!"





wow...jag känner mig riktigt träffad. Jag är träffad...varför skulle han annars dra upp det där med gokart? Han försöker säga att han äger på gokart och att jag inte har en chans mot honom. Han tycker jag är spydig, ett blåbär, slö i huvudet, viktigpetter, störd och vänder allt mot honom. Han skrev loser och inte losers....alltså en person.
Svaret ekar... JAG HAR SÅ MYCKET MER ÄN SÅ!! JAG HAR GÅTT NER 20 KG, JAG HAR KOMMIT SÅ MYCKET LÄNGRE INOM JOBB ÄN JAG KUNNAT TRO I DENNA ÅLDER (VKC, VGC + FOTOGRAFERING), JAG HAR EN UNDERBAR POJKVÄN, EN STORASYSTER, JAG BRINNER FÖR NÅTT MEN SKRIKER INTE LIVET UR MIG OCH SÄGER ATT JAG ÄR BÄST PÅ DET BARA FÖR DET (GOKART, FOTOGRAFERING). JAG GÅR PÅ EN JÄTTEBRA SKOLA SOM JAG TRIVS PÅ, JAG FICK STIPENDIUM, JAG TAR STUDENTEN NÄSTA ÅR. JAG FINNS INTE I NÅGOT BROTTSREGISTER, JAG HAR VÄNNER, KANSKE FÅ MEN HÄLLRE FÅ UNDERBARA ÄN MÅNGA SOM MAN ENDAST SÄGER HEJ TILL!  JAG LEVER SOM JAG VILL OCH INGEN HINDRAR MIG FRÅN ATT DRICKA VAD JAG VILL, VARE SIG COLA, CIDER ELLER VATTEN. DE DU! FUCK YOU!!

2 kommentarer:

  1. Jag kan gissa vem som skrev det där. Men det är inte vidare intelligent skrivet, så jag tycker inte att du ska bry dig så mycket om det där.

    Btw, jag läste en superintressant artikel i tidningen idag på min lunchrast: http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/familj/article15097626.ab

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh vi kommer få ett bättre liv än jonte, det glädjer mig! Du får väl få det bäst då eftersom att vi kom fram till varje barn blir mer och mer bortskämt ;) Du kommer få din dröm i uppfyllelse nån dag :D Haha undra vad som kommer hända med mig då...ett mellanliv där typ. Hm det märks men jag tror iaf stark på det som skrevs. Verkligen! To bad Jonte.

      Radera