söndag 22 juli 2012

Hemma bra men borta bäst!


Hemma igen...:( Usch jag vill tillbaka...jag va jättestark på vägen upp hit trots hemsk syn. Men i af så kände jag att detta kommer gå bra, tillbaka till jobbet och sen ses vi igen efter typ en och en halv vecka men jag känner mig redan reda för att lägga mig i graven o bara döööööö. Suck. Jag klarar mig inte utan honom!
Memnmen pappa börjar tydligen jobba i morgon vilket betyder att jag kommer ha allt för mig själv fram till 12 varje vardag nu..nice! ingen jonte heller då...nice! Fick massa foton men va inte nöjd...två av dom var helt förstörda, dom var vikta vilket inte gillades! Så jag ska maila och klaga! Sen har jag paket på trumpan som ska hämtas vilket jag då gör i morgonbitti...är det tängt iaf men kommer säkert sova bort hela morgonen i min ensamhet T.T
Har mer som ska göra, saker som ska packas upp och paket som ska öppnas men jag tar det i morgon....oh vi ska inte tala om hur min trädgård ser ut heller D:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar