fredag 6 juli 2012

Borta bra men hemlig bäst

Okej efter ett antal dagar borta från hemmet o internet så är jag hemma för att sova. Det blev helt enkelt kallabalik här hemma och jag flydde. På det har jag bränt mig, hela min rygg är sönder bränd och jag har så härliga ränder-.-, haft sänder en lampa på jobbet, skällt på vår praktikant på jobbet....okej detta låter inte alls bra. Ne...det är inte så illa som det låter....lampan fick en "gnutta" vatten på sig så det sprängdes och gick i tusen delar. Praktikanten slängde en stol genom hela verkstaden idag så jag skrek NU TAR DU OCH LUGNAR NER DIG "BERT"!!! Japp så kan det gå, tuffa tider. Och jag försöker hålla mig i form genom att gå till gymmet...jag gymma? Japp jag tar tag i nån maskin där och har ronnie och patrik där som står och kollar om jag klarar den....jag drar ner det med glöd men så följer hela jag med upp igen. Oppsi. Sen så ska vi se hur fort jag kan springa på bandet....jag sliter mig totalt när det går för fort men håller fortfarande i i stången längst fram och hinner skrapa upp hela knät innan patrik hinner tryck på stopp. Och sved som in uta hJHINVUIWPOBFGUOAÖW i duschen sen!

Just nu vet jag inte riktigt vart jag ska ta vägen men jag har inte pratat med nån här hemma på ett bra tag och tänker fortsätta leva så här tills jag får det jag vill. Usch jag vill bara flytta här ifrån och leva mitt liv. Men jag har jobbet som räddar mig från att inte ha nått att göra, även om min trädgård växer igen. Dock är det ju då lite så kallat personal problem menmen. Nu vet ni att jag så gott som lever, dock inte mitt knä.

Sticker till jobbet och äter frukost igen, min nu för tiden dagliga tur till höghuset för att köpa macka som sedan ätes på jobbet. Mumsi! sen lunch och middag på banan som då brukar bli en panpizza. Jag provade för första gången i mitt liv en sån där färdigt rätt med typ schnitzel och klyftpotatis, trodde jag skulle spy, äter aldrig en sån igen!! :S

Jag behöver bara stå ut helgen och måndagen sen åker jag ifrån kristinehamn, ifrån värmland!
Bye bye! Vet inte när jag kommer hit näst! Ska framkalla bilder btw!....hm nått mer jag inte sagt....juste jag har haft nice: iga kunder! Janne flash föräldrar och son samt hans systerdotter, även matte från bygglov och christian "chipen" från fotbollslandslaget!

hm...nått mer? ....neee tror inte det. Solbränna och knä-smärts-blödnings-svids-attack.....yeah! AJ

2 kommentarer:

  1. Åhh du verkar ha haft en riktigt jobbig vecka :( hoppas det blir bättre sän när du åker till Magnus, vilket jag antar att du ska göra? :3
    O säg till om du vill prata, bara smsa eller skriva på msn när som helst och om du behöver tak över huvudet är du alltid välkommen här. :3

    *KRAM* på dig vännen min :3

    PS. Om det är nån tröst så är du inte ensam om att haft en dålig vecka, lyckades äta en glass med vetemjöl i, så det är lite näringsbrist då jag knappt kunnat äta något.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag ska ner till honom så det blir nog bättre när jag sätter mig på tåget :)
      Tack =]

      Men det va ju inge bra! Du måste äta vet du!

      Radera