torsdag 16 augusti 2012

Hemma igen, strax dags för skola!

Hej!! Nu är jag hemma igen efter 2 veckors flängande hit och dit!
Magnus har varit här och vi åkte upp tillsammans med mamma, p-o och jonte upp till lind och var där i några dagar. Vi två sov hos linda och marcus medans de andra sov på hotell i solna. Vi har besökt museum, skansen, grönan mm och det var nice :) Senare när vi kom hem va vi typ hemma i två dagar sen stack jag och magnus ner till lund, hem till honom. Vi har där käkat go mat, varit på bio, kollade batman filmen och vi överlevde utan några som helst skott :D Skitfin biosal, det var verkligen grymma tak och väggar!<3 p="p">Sen har vi shoppat en del också, lite skor (ta 3 betala för 2), bh:ar (2 för 50kr....Katsching!) och en tröja, örhängen och en present till Marcus och några till Linda...ohh det kändes som att jag hittade världens bästa grej till henne! :D
Vi har också varit i Malmö och så va vi i Kristianstad och så visade Magnus en plats i lund som in princip va den högsta, man såg hela lund, det nya forskningscentrumet, turningtorso, öresundsbron mm, hel sjukt! :D
Men igår åkte jag hem och var i kr-hamn 20.30 och man längtar så tillbaka. Har inte inte kunnat sova en blund inatt och har drömt om min bal fast med min gamla klass T.T Vaknade hela tiden men fattar inte hur jag lyckades fortsätta på samma dröm hela tiden.
Men idag blir det jobb och det är nog det enda jag saknat faktiskt, få in lite cash vore skönt och se om jag klarar vintern utan reklam eller inte.
Skolan börjar ju snart också, fredag den 24:de börjar jag och det känns lite ovärt på en fredag dock men aja det blir väl lite snack, få ett schema och hämta busskort sen är det nog inte mycket mer för det är ingen större ide och börja på nått nytt en fredag. Sen på Lördagen den 25:e ska jag på bröllop och fota igen vilket ska bli kul tillsammans med John igen :)

Jag kommer inte skriva allt i detalj nu om det jag gjort under dessa veckor men kommer nog lägga ut lite text och bilder dag för dag om lite olika saker om det finns tid :)


BYE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar