torsdag 23 augusti 2012

Splasch ner i vattnet!

Omg! Skämde ut mig på jobbet totalt! Jag gick ut till starten för att placera alla som skulle vara med i B-finalen, kollade så att all stod rätt men det var en del som hade ställt sig lite knasigt så patrik kom ut med fyrhjulingen och hjälpte mig. Sen va det klart och man står redo med flaggan, spänningen och ivern bara susar i luften  och DÄR drar jag flaggan. Alla drar iväg och jag vänder mig om och patrik frågar om jag ska hoppa på och åka med in till depån. Jag sätter mig bak på och sen när vi kommer in i depån ska jag gå av men så åker Patrik iväg lite för fort då jag fortfarande står på fyrhjulingen. Jag faller bakåt rakt ner i världens vattenpöl. En sån där vattenpöl som finns i gräset för att marken hinner inte undan med allt. MYSIGT! Eftersom att det också va B-final stod ju alla som sedan efter den finalen som skulle köra A-final i depån och alla dörr av skratt och kommer med alla möjliga kommentarer. O damn, haha tur att man drämmer till med lite klitschiga kommentarer tillbaka med ett leende på läpparna...dock lite röda kinder..xP BLÖÖÖT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar