fredag 17 augusti 2012

My ass bitch

Okeej inte nån normal morgon detta inte. På väg på min cykel till jobbet, 9,5 km...yay! Men iaf så cyklar man där på cykel och gångbanan och så helt plötsligt ser man ett gäng, skulle gissa på nått form av lag, kanske nått fotbolls lag eller nått. Dom hade träningskläder på sig iaf. Oh jaha dags och plinga eftersom att dom såklart går typ 3 i bredd. *Pling* och splittar på sig och man kommer till nästa trippel *pling* och dom splittar också på sig och sen *pling* igen och då jävlar är det nån liten skit som får för sig att när jag precis passerar ta mig på röven den jävel. DAMN jag önskar att jag va snabbtänkt! Av ren nåntingnånting så räcker F***you bakåt och fortsätter men jag skulle ju tvärnitat och slapat honom ju vafan oh jag va så arg på vägen till jobbet! Skulle slagit honom till en blodig näsa och kickat him in the nuts och slängt in honom i busken!

1 kommentar: