fredag 24 augusti 2012

Skola och helg

Yeah! Första dagen i skolan, fick vårt schema som jag redan kikat på och sen så fick vi ju skriva "vad har jag gjort i sommar" -mojj som man gjort ända sedan dagis in princip. Vi har flyttat ner en våning också så all media elever är på nederst våningen. Saknar väl studion när till hands men annars känns det mycket fräschare där nere :)
Har regnat titt som tätt idag och det har såklart regnat så fort jag ska ut (n) åskade lite i morse också men inte så mycket. Slog en pling till Magnus efter skolan när jag cyklat hem men nu blir det la till o leta reda på bilder som är totalt väck! Har någon sett dom?? (Linda har du råkat tanka min sala-kort till din dator?). Sen kommer pappa hem och då börjar väl han så småningom med maten vilket e nice!
Imorgon blir det bröllop och på söndag ska jag TIDIGT till banan för att foto mitt härliga grabbgäng, tror dom blir iaf 9 stycken och efter att det är gjort blir det jobb! wiihoo!
Sen blir det skola igen på måndag, studiepass och media!

2 kommentarer:

  1. Hej! Nepp, jag tog alla bilder från din lilla digitalkamera och det var bara fotona jag själv tog på Skansen.

    SvaraRadera