lördag 25 augusti 2012

Dags för bröllop, fotograferings helg

Glömde säga att jag fick min lilla bok igår, blev lite besviken att det inte var en hård pärm men aja...också failade jag x2. Skulle ha allt på engelska men två sidor blev bildtexterna på svenska + att jag på två bilder skrivit "Kristinehamns skärgård" när det inte alls va Kristinehamns skärgård T.T

Snart blir det iaf bröllop, John hämtar mig kvart i 1 och då ska vi kolla läget i kyrkan. Det regnar nu och kollade vädret och det skulle nog inte bli bättre förns fram mot 16-tiden(n) Jag har en känsla av att jag inte kommer fota så mycket utan bara försöka få det bäst ljuset vi kan få av skärmarna.
Önska mig Lycka till!

Kolade även vädret för att se vad som blir i morgon och det ska fotas ute mellan 09.00-13.30 och just där emellan skulle väl det mesta av morgondagens regn komma, jippi (n) Så vi får la se hur det går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar