tisdag 24 maj 2011

24:de

Yesbox i morse va det NP...inte nice. Det va svårt och jag hann inte med allt på dom två timmarna vi fick. *suck* Det gick inte så bra, eller det gick väl bra med det jag hann med men..åå "/


Jaha..nu fick vi reda på att vi inte har något att gör på svenskan..ska man bara sitta här då? ._. Ja tydligen x] Hm...väntar på att Carina som står två meter ifrån mig att hon ska maila mig vad jag får för betyg i svenskan. Haha lol x)
Sen när jag kommer hem ska man väl typ käka och sen lite senare blir det till o fira brorsan. Usch gillar inte födelsedagar. Menmen ska bli skönt när man sen efter att man blivit fet på en kaka, dricka och en lite tårtbit så får man gå ut o gå! ;D å vad jag älskar min promenader<3 MEN det är hål rakt igenom mina skor nu...inte bra =( måste skaffa nya (y)


Oh kolla!
25 maj - skola
26 maj - skola
27 maj - skola
28 maj - ledig
29 maj - ledig
30 maj - skola
31 maj - skola
1 juni - skola
2 juni - skola
3 juni - ledig
4 juni - ledig
5 juni - ledig
6 juni - ledig
7 juni - skola
8 juni - sista skoldagen


8½ dag kvar i skolan ;D mohaha fy fan va gött!




OCH så måste jag också meddela att det är en månad med magnusen idag (a)<3

3 kommentarer:

  1. Grattis till dig och din kebab :D:D:DD:D:D::D:D:D

    SvaraRadera
  2. Tackar Snarberg the bodybuilder! :D:D:D:D:D

    SvaraRadera
  3. AAWWW, en månad ^^

    Haha, jag känner mig gammal, 4 år 20 juni ;) Daaaarn va länge! :P

    Håller på å installerar webcamen nu :)

    SvaraRadera