onsdag 18 maj 2011

orka onsdag och torsdag

Oh nu har jag redaktionen och fick reda på att jag fick VG. Jao det får väl funka. Men iaf NP i matte har jag haft också och det gick inge bra :( usch jag som satt o plugga hela kvällen igår och jag tyckte då det gick jätte bra och jag fick hjälp av magnus med det jag inte fattade och han förklarade så jag lyckades hänga med men ändå så sket det sig :( slarvfel blev det också...inte bra!


Usch! (säger det i Snarbergstil) (y)


Men aja igår va jag iaf ute o körde igen och det gick super, borta från parkeringen, ute o körde, växla osv.. gött! Hahah fick till o med en fet lastbil efter mig xP




Längtar efter en ny dag, dock inte torsdag :( aja...
Saknar Magnusen också<3

2 kommentarer:

  1. man ska aldrig plugga till NPprov :P det är bara slöseri med tid :P

    SvaraRadera
  2. fast man kan ju kolla lite på gamla NP så man får lite påminnelse om vad det handla om :)

    SvaraRadera