torsdag 26 maj 2011

jobb

Yes!
idag blev det paintball! :D fy faan va kul det va! Haha första kriget vi körde så körde vi Älvan vs. Huldran last man standning, andra kriget körde vi Älvan vs. Huldran i catch the flag men sen tredje då ni! Då sa ledaren Emil att vi skulle köra Älvan vs. Huldran fast ingen kunde åka ut. Med andra ord blir man träffad så är man kvar i spelet. MEN när som helst kunde han skrika ALLA MOT ALLA. Haha och ja det gjorde han 1 sekund efter att vi hade börjat tredje kriget. Och då stod ju vi (älvan) i en klump i lägret...haha kul o få 890520 kulor på sig på typ 60 cm i avstånd x) haha ja så jag kan ju säga att jag är lite blå xP muheheh men fasen va kul det va! ;D



Sen va det engelska och jag frågade erik vad jag skulle få för betyg men nej det visst han inte än...Ellinor tänker *nehe men betygen ska ju sättas idag och imorgon!?* Så ja det va ju lite surt att jag inte fick reda på det.




För ca två veckor sedan hade jag en kamp om min lön med sdr och jo ...jippi jag kom inte så långt eftersom att dom sa att dom tappat bort alla papper osv men då sa ju jag att jag hade allt kvar så jag skulle skicka bevis och blabla. Jag gjorde då det men hörde sen inget men en vecka efter det så har dom jävlarna sänkt min lön. Jag ringde och bad om löneförhöjning men vad får jag lönesänkning!? Not fair! Men nu har jag pratat med dom och dom bara skyller på varandra och han som va ansvarig för lönerna ville inte en prata med mig? Vad äre för stil egentligen? Men aja..vad kan jag göra mer nu? känns som om jag gjort allt för att bevisa att dom är totalt korkade. >.<


Sen kom jag hem och fick reda på att det var möte så då cyklade jag iväg till torpåsen och satt där ett tag. Eva frågade ut mig varför jag inte anmält mig till tävlingen men då sa jag att jag har problem med karten men att det är jätte synd men då brister hon ut "fu va bra!" och bara nej det är det inte alls men så sa hon det att hon behövde mig som domarhjälp ifall hon skulle "falla ihop och dö" som hon då uttryckte sig. Så ja på lördag blir det möte igen och ska även städas lördag och söndag ute på banan.
Fick också en uppgift av Hanna som jobbar på SBF att jag ska ta bilder på våran Karting on tour så hon har något att lägga upp och det va ju trevligt med en sådan uppgift tycker jag! =]

3 kommentarer:

  1. Åh, paintball har jag altid velat prova, men aldrig vågat ^^'

    Fan SDR är ju helt jävla störda. Hur många gånger kan dom sänke sin lön eg!?

    Domare, cool! :D

    Idag var jag i bürgerpark. Jag hittade massa fräna djur :) Älskar lamorna :D

    SvaraRadera
  2. sv: haha visst var det!! Vill dit igen :DDD

    SvaraRadera
  3. Zeruda: Haha det måste vi köra nån gång! :P

    Ja eller hur! dom har sänkt den 7 gånger...

    Ja..Aller lite mer som en högerhand åt Eva :)

    Nice...haha är det inte dom dom spottar? x)


    Jeantte: Ja!! :D

    SvaraRadera