söndag 22 maj 2011

husdjur!



Bok-skorpion

Yes har har vi dagens polare. Har ju inte kunnat smsa med Magnusen eftersom att han varit på tävling hela dagen så ja...då får man väl hitta på annat x) haha nee men hittade den lille bokskorpionen och då fick han följa med in i köket o leka modell ;) hehe

Dagen idag...har väl varit som alla andra helger dvs ej reklamfri x) Men va till banan i morse för att fota alla mc som körde där. Dom hyr ju banan varannan söndag. Hörde att många av dom som åker där har tidigare varit med om någon olycka och är där för att komma över den. Rädd för att köra i kurvor osv så då är ju bra att det finns sånt :)
Sen va jag till mormor o klippte lite gräs och sen åkte jag till morbror o sa att om han ska neråt till Skåne så kan han ju säga till (a)

Usch och för typ en timme sen kom jag på att det är söndag idag och det innebär ju att det är skola i morgon "/ not cool hade gärna haft en extra dag xP

menmen...så kan det va. Ha det gött! /Ellinor
  

3 kommentarer:

  1. haha, tokbra, morbror Frans ger dig nog gärna lift XD

    SvaraRadera
  2. du, ärligt, jag har aldrig sett en såndär skorpion :P jag känner mig jättemobbad :P

    SvaraRadera
  3. haha ja super ;D

    haha inte? :O

    SvaraRadera