fredag 20 april 2012

Ändrade planer!

Okej eftersom att mamma fick för sig och skita i och åka till Linda den 28:de så tänkte jag att jag skulle åka till Magnus istället för det är en långhelg och då åker jag helgen istället för att överraska honom på våran ettårsdag. Det var ju meningen att jag skulle åka ner på tisdagen och bara överraska honom och det skulle vara så mycket roligare och kanske äta en middag tillsammans istället för att ses på skype. Sedan åka hem dagen efter igen. Visst 600 spän på bara en dag där nere men asså jag kände att det var det nog värt. Dels för att överraska men också för att jag själv skulle må bättre och va med honom på riktigt. Snackade med kompisarna och dom tyckte det va jätte fin ide och jag pratade med pappa om jag kunde ta ledigt dom två dagarna och jodå det gick bra. Sedan fyllde jag i ledighetsansökan men så blev det andra tankar åt att kanske komma långhelgen då istället eftersom att det är valborg och så. Här hemma kommer det vara piss tråkigt så är hellre där på valborg, Lund är ju verkligen feststaden när det gäller valborg så dom kommer bli sköjj.
Hade varit kul o överraska honom men just det att det är för dyrt att åka båda resorna och om jag kommer på helgen får jag vara där mycket längre så har valt att komma helgen då istället. Biljetter - check. Får bli våran ettårsdag på lördagen eller nått<3

2 kommentarer:

  1. meh, mamma flyttade ju bara datumet en ynka dag, från 28:e till den 29:e.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mamma fick hyper för att p-o inte kunde komma med de 28:de. Hon vill verkligen ha med honom och han ville tydligen själv följa med. Men så sa hon att det gick inte dagen efter heller (29) för då skulle Marianne jobba. Och hon visste inte alls hur hon skulle göra men fick väl ta det någon annan gång. De va de hon sa till mig när hon var hemma sist.

      Radera