onsdag 18 april 2012

Flitig i skolan

Fy fan vad jag har jobbat idag. Har nog aldrig varit så flitig på en dag i skolan. Först hade vi naturkunskap och där fick vi instuderingsfrågor till nästnästa veckas prov. Satte musiken i öronen och gav järnet och en bit och kände verkligen att jag gjort en hel del, lektionen gick till och med fort? Det har aldrig en no-lektion gjort tidigare!
Sen var det dags för psykologi och även där skulle början på prov göras som vi har till nästsästa vecka göras. Fasen va bra jag har jobbat!
Tråkig dag men jag blev gladare och gladare ju närmre hemfärd jag kom. Sen kom man hem och man va på topp. Hade ju bestämt att jag o Magnus skulle snacka på skype så jag längtade tills dess. Under tiden ringde min sommarjobbs chef och talade om att han fått mitt mail osv. Fick också lite svar på frågor vilket va bra. Sen drog jag till Maxi och köpte arbetsbyxor! yes! Dom skulle jag ju visa Magnus också på skype men ne sen kom det en liten grej och all glädje försvann. kul. not.

Den som va så jäkla bra och så blir den förstörd så sjukt enkelt!! Gaaaaa
Erkänn!!

3 kommentarer:

  1. Jag vill åka till bodaborg med dig. bara så du vet ._.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaaa !! Det gör vi, fy fan va kul! Seriöst vi gör det! När ska vi ses?? Vi måste va minst tre...vem ska vi ta med mer?

      Radera