söndag 26 maj 2013

Rakt ur hjärtat, tankarna just nu

Usch jag är verkligen less på det här. Har inte hört nått på länge och än väntar jag på en förklaring och en ursäkt. Jag vill inte och orkar inte det här längre. Jag mår bara dåligt och du anar inte hur snart jag ger upp. Jag har till och med sagt det, ändå så känns det som att du inte håller i mig riktigt hårt för att du ska hålla mig kvar in i det sista.
Du har själv sagt att du är rädd för att jag ska lämna dig men ändå kämpar du inte in i det sista som jag tycker är så märkligt nu när det är så nära. Det vi alltid drömt om och det vi alltid sedan länge väntat på.
Du gör det bara värre genom att vänta så här i tystnad. Men du verkar inte fatta det överhuvudtaget. Du verkar tro att jag kommer låtsas som att inget hänt när vi sen ses men vid det här laget efter 2 år borde du veta att jag inte kan det.


3 kommentarer:

  1. Du får flytta in hos mig istället ♥ Eller så kan vi bo grannar :) Söstra mi, Jag lovar att jag älskar dig mer än han någonsin kommer att göra under en hel livstid ♥

    SvaraRadera
  2. Ingenting känns så jobbigt som att förlora dig ner till Skåne just nu :( Flytta hit och ta med Missan och Kesella och så går vi på jobbjakt du och jag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh Linda ♥ Du e så söt ♥ Ja det är ju jätte tråkigt att det blir så långt nu när du kommit närmre :´(

      Radera