söndag 5 maj 2013

Nya smaker!

Sämst bild, I know men har man en gammal mobil så har man. 

Mohahah fick lite inspiration och testade lite nya frukter. En Papaya (den stora) som inte fall mig i smaken alls. En Passionsfrukt (längst upp), helt okej, man kände sig mycket nyttig men den såg inte sådär jättegod ut men gick och äta, va lite sur. Hahaha bevis nedan ;) Men tror att den säkert mycket god till saker, typ som bakverk eller ha i typ desserter eller nått :) Och fikon (till höger) smakade inte mycket, inget fel på den men inget jag kommer käka i framtiden :)


SNEDDA HÖVVET!

BTW! De sämsta man kan göra är att sätta et klistermärke från en papaya i pannan. Drog bort det och det sved i en timme efteråt och jag hade en stor röd oval ring i pannan. "Va dum du är" sa mormor...jo jag håller med, därför varnar jag er till att inte vara lika dumma ;)




2 kommentarer:

  1. hahaha, härlig min du gjorde XD Jag provade fikon första gången för bara två veckor sen eller nåt, jag gillade den inte alls >_>

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah visste inte att jag såg så ful ut när saker o ting blev surt xD
      Jaha ne asså det var ju ingen vidare konsistens men smakade inte så mycket tyckte jag... Oo

      Radera