söndag 26 maj 2013

Presenter hit och dit!

Ja, idag åker Johannisen hem :/ Buhu det känns som att det kommer ta lång tid innan vi får ses igen :( Men men jag tycker iaf att vi har haft kul. Vi var faktiskt till Karlstad igen i torsdags, hon kom till skolan och hämtade upp mig och jag passade även då på att ge henne en liten present. Jag vet ju att hon gillar att måla och att vi inte kommer ses på hennes födelsedag och att dessa var ganska svåra att skicka så hon fick dom med en gång, tre canvas tavlor som var redo att målas på. Vet inte om hon målar på sånt men då har hon nått o testa på iaf :) Hon fick lite pennor dagen innan också som jag iaf vet att hon blev glad över eftersom att hennes ansikte strålade som ett barn på julafton x) haha söt!
MEN jag fick också en present, de ni! En student-present som jag inte vet om jag ska avslöja nu eller om jag ska vänta tills jag rabblar upp alla mina presenter sen när jag fått som....hm jag tar o suger lite på den karamellen så länge ;)
 Men vi gick runt i Karlstad och jag hittade tre halsband på Gina som både jag och Johanna köpte, så charmiga mustascher! ^^ Jag var även och betala min frisör och vi bestämde en tid som vi skulle ses (dagen efter, fredag) för att gå igenom hur jag ville ha håret. Dock så fick jag reda på vem som fick vilken frisör på fredag när jag och Madelene var där på mötet. Madelene fick den snälla och jag fick den där...jag vet inte vad jag ska kalla henne men hon verkar iaf väldigt bitchig eller nått sånt.
Men iaf jag och Johanna var även till Lager 157 där jag hittade en jeansjacka som jag tänkte försöka ha på studenten om det vill sig så slipper jag allt krångel med att bh-band inte får existera osv :) Mc Donald blev det också, damn hahah men goda va dom att dom där chickennuggetsen x)

 Kommer sakna dig Johanna!<3 p="">
I går åkte jag till Karlstad på morgonen. *En lördag??* tänker ni. Jo men visst. Jag skulle ta TBE-spruta (fästingspruta) och så ville mamma och att vi skulle hinna gå på stan innan jag började jobbet kl 13.00. för att hitta en studentpresent. Hahah jag tror jag vet vad jag får av alla nu utom linda och frans, jag har ju varit med mormor då hon köpte, jag va med mamma nu, jag hjälpte pappa häromdagen och mamma köpte en åt Marianne som jag valde ut. Hahah. Men det är ju bra och fina grejer det är det ju. Börjar längta lite tills studenten faktiskt...litegrann. Det finns fortfarande inte riktigt på kartan men det är nog inte förns man sätter på sig den vita klänningen och hatten och ska upp 5 på morgonen för att dra till Karlstad för att ha champagne-frukost som man börjar inse att det faktiskt händer :)

Hare gött!

4 kommentarer:

  1. Mwahaha, du vet inte vad marcus har köpt åt dig heller :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej de vet jag ju inte :) Men då håller vi bara tummarna för att kommunikationen har funkat så det inte blir dubbelt av nått också ;)

      Radera
  2. I MISSCHH YOU TOO! Det är ju hemskt att man redan nu börjar sakna dig ><
    Men tackar igen för pennorna, penslarna, färgerna och dukarna :'D Du är så snäll! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. aww :( ja du får ta o flytta NU tycker jag! :D
      Oh va bra att du gillade de!! ^^

      Radera