fredag 13 april 2012

Underbar vecka!

Jag har verkligen haft det super nere i Sverige!
BILD 1 - Har ju varit med ute på banan i Klippan. Torsdagen förra veckan då jag kom till Ängelholm där hans föräldrar bor så hämtade magnus mamma mig på stationen och så åkte vi direkt till banan där magnus och resten av han familj var och tränade :) Fotade båda han och hans bror :) Lördagen kollade jag på när magnus körde och på söndagen körde hans bror och då var magnus och jag funktionärer!
BILD 2 - Japp vi var till Malmö igår (torsdag) och strosade runt lite och jodå denna jacka fick följa med mig hem! :) (undvik ställningen och min min och mitt hår...osv)
BILD 3 - Det är grönt, träden blommar ju till o med! :D Skilla täcker gräsmattorna och man får en sådan....... :D ......hemsk värmlands grå trist, brun geggig känlsa när man kommer hem...
BILD 4 - Så god ny efterrätt. Jag gjorde såsen och smälte chokladen och köpte allt!!! :D och magnus fick inspiration av en bild och gjorde upplägget och la allt i en limehalva! Mums! :*


BILD 5 - En sådan go och tjock och cool kisse alltså! SOTIS! :D Han kan allt! Han snodde min hårsnodd och han e sjukt duktig på att spåra godispapper samt att lyssna på vad man säger och så lekfull, råttan släpper han inte i första taget inte! :'D
BILD 6 - Ja nämnde kanske att jag förljde med en sväng på hockey för att få se dom galna skåningarna fira för att Rögle gått upp i elitserien :P
BILD 7 - Vi gjorde egen hamburgare, fy fan va gott det var. Asså inte bara att vi gjorde i ordning bröd och sallad och så utan även gjorde hamburgaren. Magnus blandade köttfärs och kryddor och den blev sååååå god!
BILD 8 - Vi shoppade i Malmö och magnus var så slut efter det stackare! ^^ Men jag fick mig en jacka, en ny resväska :D Magnus var den som stod för det i ikea-påsen :)
BILD 9 - Chokladpudding och så hade älskling toppat den med det bästa :* (Dock mådde vi lite sådär i magen dagen efter....Magnus frågade varför jag tog den gamla mjölken som var några dagar gammal. Jag frågar då, varför stod den då kvar i kylskåpet? x) fail på oss!)
BILD 10 - Koenigsegg! Ditt vill jag i sommar då dom e ute med bilarna!! :D:D
BILD 11 - Magnus fynd på Ikea, han köpte "remsor" att ha kryddan i, typ som stuprör kan man kanske säga :) Han köpte även en moj för att ha plastpåsar i vilket var på tiden! ;)

Har gjort och varit med om massa! Fick se en sådan fantastisk syn vid havet, vid viken av ängelholm. Man såg hela ängelholm framför sig och det var så sjukt stora lyx hus där!
Tack! oh man e så glaaad efter denna vecka! Har varit så sjukt kul o få träffa alla där nere och jag har haft de så sköjj! :D Puss på älskling!<3

4 kommentarer:

  1. Igår kärde jag mig att Scilla stavas med c :) Jag har också alltid stavat me k ^^

    Du i trench!!! :-O Det var oväntat!!!

    Haha, sådär är Marcus med, han vet att något har stått alldeles för länge i kylen men han bryr sig inte om att slänga det :P Jag förstår inte grejen!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha komer nog fortsätta med k ;)

      Hahah why oh why!? :O Helt dumt bara ju...

      Radera
  2. ps. ladda ner appen polaroid camera eller square camera :) piffar till de tråkiga mobilbilderna lite om du stör dig på dem :)

    SvaraRadera