fredag 22 mars 2013

Fullspäckad vecka!

Japp då va det äntligen fredag! Har haft massa o göra denna vecka! Massa skolarbete så som att fota lärare och elever till en tidning, uppsats i historia, plugga till prov nästa vecka, målning av en canvastavla, förberedning av hemtenta och massa annat. Men nu är det som sagt fredag och i morgon blir det fullt med städande här hemma och sen gå ner till stationen och hämta Magnusen för att sedan fira med en pizza på träslottet. Han klarade sina tentor vilket betyder att vi får några extra dagar tillsammans på lovet OCH det bli klippan cup om vädret håller! Fan va kul!
Sitter nu och kollar gladiatornerna och pustar ut lite men inte helt, måste fixa religionen också!

Fick min 3dje studentklänning idag....och den va helt sjukt förstor att jag tappade den 1000 gånger om. Så blir att skicka tillbaka denna men försöka med Smal iställer för medium och hoppas på det bästa! Fick också en klänning som var blå med i paketet ifrån nelly som jag älskade! Men den kommer ni NEVER få se på, för den kommer bara bäras vid middag med Magnus och om jag nån gpng i livet blir känd och ska gå på röda mattan eller så ;) mohahah tänk att jag lyckades få den gratis och även en passande ring till den också. Fan vad jag e smart! :D *Så otroligt nöjd*

Hoppas ni alla har det bra!

2 kommentarer: