onsdag 6 mars 2013

Loppisfynd!


Fyndade massa när jag var i trolhättan! Hittade en skitsnygg kanna som jag putsade upp, från att va typ svart till guld! wii! Linda hade en kanna hemma som jag tyckte va sjukt charmig och jag ville också ha en så när vi gick runt på lite loppisar så kikade vi efter en och så hittade vi en som vi tyckte var ganska lik som den hon hade hemm och att det kanske skulle gå o fixa den lite. Men så kom vi hem och jag upptäckte att det typ va samma xD hahah coolt! Och sen hittade jag en cool sked och en sax men också 3 jättefina glas!
Skulle velat haft lite möbler också men ibland måste man ju tänka på pengarna och även på att det inte är det lättaste och transportera..x) Även en kamera föll mig för ögat som skulle passat så bra här hemma! Menmen nästa gång om den är kvar!



6 kommentarer:

  1. Åh, loppis. Man hittar alltid något, eller ska jag säga att man alltid hittar för mycket x)
    Vill oxå gå på loppis! >< Måste leta reda på någon här :3 x)
    Och får väl lov att säga att kannan var grymt snygg!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ibland kan man verkligen hitta jättemycket! :D
      Oj inte letat upp nått än? :O
      Oh jaa tack! :D

      Radera
  2. Haha, jag har typ en miljon hack i bordet efter ditt putsande :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. ohneeej! Jag får köpa ett nytt åt er :( dumma mig

      Radera
    2. Haha, gör inget, jag gillar ändå inte det bordet ;)

      Radera
    3. men ändå, kanske vill ha ett fint bord :( förlåt

      Radera