söndag 17 mars 2013

Galen fredag och lika galen nu!

Efter att ha festat i fredags har jag faktiskt besvarat en del frågor som man hört från sina kompisar. Vart era blåmärken kommer ifrån? Hahaha jaa trilla kanske? Hur många trillade inte den kvällen ;) Pricken över i:t är väl när man sitter på en barstol och ramlar bakåt med barstol och allt x) haha!
Det var förfest hos Hanna och sen blev det tempel. Jag tror jag var den som fick den sämsta raggningsrepliken jag någonsin hört och jag skulle kunna berätta så mycket roligt om varje person men jag skippar det så ingen tar illa upp x) Haha 

Sitter nu vid Nelly och kollar lite klänningar och smycken och så...hur svårt kan detta va. Och inte tala om skor! >< bli galen! Det kommer sluta med att jag går barfota under balklänningen! D:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar