tisdag 23 april 2013

Fräscht Ska De Va


Woohoo under dom senaste dagarna har pappa införskaffat sig ett par nya familjemedlemmar som är mycket omtyckta!
<-------tada------>



Kommer kunna njuta med en snygg micro och en fräsch tvättis ett litet tag nu iaf innan jag flyttar. Underbart, ser fram emot att provade den. Haha hjälpte pappa att sätta på rätt program på den förut så nu är den första tvätten igång men kan ändå inte bärja mig tills jag får tvätta mina kläder i den. Hahah så mycket glädje över en tvättmaskin...otroligt x) MEN jag har också klippt mig idag vilket va väldigt gött! Få bort det allra värsta av det slitna och inte behöva skämmas lika mycket! Börjar också längta till studenten, bara lite små tillbehör så som smycken och kuvertväska kvar nu typ och även skor sen ska det va klart! Hoppas att jag får min pengar ifrån Nelly tillbaka snart. Måste ju gå till banken eftersom att enligt nelly så har dom sats in på mitt konto men nej det har dom inte. SUCK. Så jag måste ta tag i det. Men funderar på att beställa en klänning i en annan storlek ändå. Det var ju det att den klänning jag beställde var i en för stor storlek så ska bara ha en mindre så blir det fin fint!


2 kommentarer:

  1. woah! akta! nu kommer kläderna börja färga när ni tvättar i varmvatten igen!! XD

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahah sa det till pappa också men han trodde mig inte ;)

      Radera