lördag 20 april 2013

Inspiration!

Oh jag blir så inspirerad av den här tjejen som fotar sin hund, dom är verkligen så sjukt underbara!! Blir verkligen sugen på att fota djur, jag har ju inte fotat det så mycket. Har funderat lite på vad jag skulle vela testa och det är typ djur, mat och dryck samt barn som jag skulle vilja testa. Tänk tyå små kattungar eller nån snygg drink med nån frukt på glaskanten eller nån maträtt på bordet, eller ett uppdukat matbord utan mat kan också vara snyggt. Då får man ju jobba lite med design som också skulle vara skitkul. Barn skulle jag vilja testa men jag tror inte att det är min grej riktigt, jag vill hålla på med nått länge och hur jag vill men ett barn har ju inte riktigt det tålamodet som jag önskar att dom hade.

In och kolla på den här tjejens flickr: http://www.flickr.com/photos/champpugsly/
Det är ju liksom inte bara kort på en hund utan så mycket mer! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar