fredag 26 april 2013

Superbra dag!!

Oh hade en jättebra dag igår! Pratade med min chef från förra året när jag jobbade och sommaren såg riktigt lovande ut. Det verkade som att det blir som förra året. Jag blir alltså själv kassör, NICE. Han pratade nämligen om att det skulle vara flera som delade på kassajobbet och va då rädd att jag bara skulle få typ bara 3 veckor eller nått men nejdå han han inte nått emot mig trots allt :) Det är bara någon som får ta hand om kassan då jag inte är där. Så ska kolla upp under helgen när jag vill vara ledig  och sen meddela honom det :)
Skickade också ett mail till en chefredaktör som jag tidigare haft en mailkonversation med och frågade om det blev nått. Hon hade ju slutat svara när jag la upp förslag en deal som jag tyckte va bra och mailade då henne igen och frågade hur det blir och fick ganska snabbt ett svar och det gick jättebra! Hon gick med på förslaget och hon kommer köpa ett par bilder och jag kommer också boken som dom publiceras i :) Den var ju ganska dyr, typ 750 spän så det va lika bra o lägg in en gratis bok i dealen ;)
Och Magnus va på intervju i går också och det gick bra, han fick jobbet! Och pappa fick samtal angående praktik också som jag hoppas han får.

Livet leker som Magnus sa, fasen vilken lyckoträff till dag det blev igår ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar