torsdag 24 maj 2012

Jag vet vad födelsedagar innebär, att jag aldrig lär mig

Va jobbig det är när man försöker ansträng sig lite mer än vanligt och planerar upp för att det ska bli bra. Tänkte till, tog lite "ledigt" från skolan, väntade i 40 min och tog ingen glass i Karlstad för det skulle jag vara gullig o bju på så vi kunde ha de gött tillsammans men ne jag såg tåget komma och jag såg syrran i fönstret men det kom aldrig någon dit jag väntade. Kul. Pappa verkade ha typ åkt dit och hämtat henne precis vid tåget. Jippi, kul att man visste det. Kunde jag ju lika gärna suttit kvar i skolan och inte haft så bråttom så jag fått med laddare osv och även kollat på det där linnet på HM som jag är sugen på.
MEN vad säger man, det är en födelsedag idag (brorsans) och födelsedagar har jag lärt mig att dom alltid blir skit oavsett så man skulle väl inte varit så uppspelt över annat utan tagit allt som det kommer. Men aja va gör man.

Funderar på att klippa gräset lite, jag gillar de så varför inte göra nått jag gillar medans jag kan. Sen är man fast vid bordet med en tårta i mitten och ska tvingas säga grattis till Jonte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar