onsdag 2 maj 2012

Två dagar efter valborg

Heej!
Hade en nice valborg! Jag och magnus och att gäng killar till! :) Gick upp kl sju och började med festande kl 8 i stadsparken redan. Va där till två sen drog vi hem till Jonathan och killarna spelade fotboll ute på gräsmattan ett tag :) Varmt som satan och sol och allt! Bränt upp hela fejjan och armarna x) smidigt. Sen drog vi hem i en och en halv timme då vi duschade och bytte om och sen sågs vi allihopa vi Delphi där vi käkade pizza och sen drog vi hem till Billy efter det :):)

Tack för kvällen magnus (<3) och alla andra! :D

Hahah och en smidig sak var ju att jag tappade en tand på morgonen då jag åkte ner till magnus eller rättare sagt den gick så har haft svin ont, när jag kom ner till lund drog jag till tandläkaren och där va et stängt och sen drog jag till akutmottagningen men dom kunde inget göra så dom gav mig ett nummer till rådgivningen men den kärringen jag pratade i telefonen och tyckte jag skulle käka 2 alvedon och en iprem några gånger om dagen och vänta med tandläkaren tills jag kommer hem eftersom att det inte var något akut. Jo man tackar... Äte på höger sida och dricka med sugrör, så fort man kom emot med bara vatten eller nått så gjorde det svin ont och jo valborg såg jag inte allt så mycket fram emot när det gällde drick och äta biten menmen det funkade om man gjorde det lite smidigt =)

Sitter nu på Göteborgs station och väntar på tåget som går 15.07 till karlstad och sen ska jag hoppa på bussen i karlstad till krhamn och sen i krhamn blir det stadsbussen hem. Buhuhu saknar magnus!<3 Fick jättefina blommor av honom och en jätte söt chokladask och han fick tre små kokböcker av mig som present för att vi firade ett år för typ en vecka sedan :) tack<3

Längtar tills vi ses igen!<3


Blev frågad om jag ville jobba i helgen för det va mycket folk ute på banan men kunde ju inte tyvärr men patrik sa att jag behövdes nog nästa helg också så ser fram emot jobb :)
 Har tyvärr mycket plugg också :( men aja det ska väl gå ! MVGMVGMVG *host host*

Ne nu ska jag dra ut till tåget som kommit! :) Klockan är visserligen bara 14.39 men då kanske jag har chansen till en bra plats :)

BYEBYE!

4 kommentarer:

  1. Nej, usch, hatar att ha problem med tänder över huvudtaget och det där lät inte trevligt!! ><
    Aja, får väl hoppas på att du får det fixat snart <3

    Och lät som att du hade en riktigt trevlig valborg, jag satt bara inne vid datan >< x)
    Fast lite små skönt det med då jag var lite sjuk x)

    Haha, jag känner sååå igen mig med att gå tidigare till tåget bara för att ha chansen till bättre plats x)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch och va till tandläkaren idag men dom verkade inte gilla mig...tid i juli kunde jag få men så ojoj så hittade dom en tid nästa fredag. Men jag behöver ju en nuuuuu sa jag och då hänvisade dom till att ringa akutmottagningen imorgon T.T gaahh och så bad hon mig gapa i receptionen över disken...så pinsamt. Men hon gav mig rådet att hålla det rent men när jag förklarar att jag inte kan äta eller dricka så är det väl klart att jag inte kan borsta där heller utan att det gör pissont... BLÄ på dom ><

      Ja det va sjukt kul :D Aww meen inte va sjuk, hoppas du inte fått någon hemsk magsjuka eller nått bara! :(

      Hahah yeah seat-power! ;D

      Radera
    2. Alltså tandläketiderna suger ju D:
      Men akut får jag lov att säga att det är eftersom det gör ju så ont så att du inte kan äta, det gillar vi ju inte <3

      Men är typ frisk igen, var bara nån släng med feber och förkylning x) Tur att den var kortvarig ><
      x)

      Btw, kanske glada nyheter, eftersom jag har lite ledigveckor till sommaren funderar jag på att komma ner en vecka till kr-hamn :'D
      Vet dock inte när riktigt än, och behöver kolla över budgeten och priset på resan, men är dock väldigt sugen <3
      Så vi får hålla tummarna!! <3

      Radera
    3. neppnepp!

      Oh skönt att du slapp det iaf! :) Men inte kul med feber o förkyldning heller men skönt att de e över!

      Ohhhh nicenice det håller vi verkligen alla tummar vi kan för! :'D<3

      Radera