söndag 6 maj 2012

Söndag - lite trädgårdarbete


10 kommentarer:

  1. missan <3 shit vilken fin bild. tassarna <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visste e hon söt, älskar bilden OCH tassarna:'D<3

      Radera
  2. Vilka fina bilder och vad fint du har i trådgården med alla blommor! :D Och bilden på missan var verkligen jättefin, hon ser jättegossig ut. :3

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara bilder! *.*
    Blir verkligen avis då jag fick bila upp till Gällivare i snö i lördags, inte så kul med sommardäck ><
    Men nu börjar snön smälta :'D
    Ännu en gång, älskar bilderna <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aww tack! :D<3
      Oh nej men fy! :( hoppas ni inte har allt för mycket snö, det var ju någonstans det blivit 3 meter! OO En norrlänning som körde plogbilen blev intervjuad och han sa det att "ja om det kommer upp en kvist eller nått så har man kommit utanför vägen" haha xD jo lite svårt i tre meter snö o ploga x)

      Radera
    2. Men turen var att det började smälta sedan på söndagen, bra det eftersom jag skulle ut med bilen igen på måndagen xD
      Dock hade jag lite problem med all snö om bilen när jag skulle från parkeringen då xD Men jag klarade mig!
      Så nu ser det lite ljusare ut, är nere i Umeå igen men ska upp till Gällivare redan på lördag eftersom jag börjar jobba på måndag :'D
      Yay!

      Radera
    3. tur att jag inte bor där upp, skulle inte palla så mycket snö ^^'
      oh jaså!? jobba vart? med vad? :D

      Radera
    4. Det är ibland jag undrar hur jag orkar med det xD
      Ska börja på aitik, inom verket, vet inte så mycket vad jag kommer göra mer än; sitta vid en dator och hålla koll så att allt funkar och typ gå ronder o.o x)
      Men ett enkelt jobb för 30k i månaden :3
      Och så har man ledig veckor, som gör att det finns större chans att jag kommer ner i sommar :'D
      Fast ska oxå höra med min förra praoplats om de behöver extra arbetare :'D Men i så fall kommer jag ner i slutet av augusti :3

      Radera
    5. Jaha där ser man, shit va nice! Hoppas du kommer trivas:) Money! :D
      Jaaa do it! komkomkom! :D

      Radera