torsdag 24 maj 2012

Morgondagen blir nog bättre

Efter att sången nu är sjungen och man smakat på en alldeles för gräddig tårta känner man sig nu hur fet som helst men samtidigt skönt att de e gjort! Men blev faktiskt glad när Amanda sa "du har gått ner rätt mycket i vikt va?" Ahh underbart när man får höra att det syns! :D Men nu måste jag bli av med denna tårta...usch.
Klippte gräset gjorde jag med + att jag fick ett ryck och tog bort alla mina smultron ._. buhu men dom sprider sig som ogräs och det blir inga större smultron heller så mja sätter väl nå blommor där istället. Sen blev det en go dusch och lite kollande inne på flickr. Nu får de fasen bli en bra eftermiddag i morgon! Det måste bli det!

OCH jag har en fantastisk fotoidé som SKA gå i verket, det har i varje fall jag bestämt! MUMS jag längtar redan efter att få sätt igång!

GONATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar