torsdag 17 maj 2012

tom dag

Dagen har varit väldigt tyst på nått sätt. Jag vaknade och skickade iväg ett gulligt sms men inget svar. Jag gick upp och gjorde mig "extraextra" idag för att jag ville vara lite fin och ville testa lite nytt, sminkade mig till och med. Fortfarande inget svar. Jag följde med pappa till Maxi men gömde mig i bilden när vi åkte till mormor. Aldrig att jag följer med in när jag har plattat hår längre för då säger hon bara att man är ful och jag orkar inte med sådanan meningar för jag blir bara ledsen. Sen tog jag lite kort men det var svinit kallt så blev inte mycket av det. Fortfarande inget svar.
Jag längtar till lördag för då ska jobba och då får man komma bort från allt lite och tänka på det som händer där borta och inte sitta vid mobilen och vänta. Jag ska även göra ett skolarbete samtidigt där ute på banan! Får väl se hur det går, min lärare gav oss en kampanj-uppgift som vi ska göra under två veckor nu och vi skulle vara grupper om 4 pers men nej hon sa till mig att jag hade missat två lektioner och får då minsann jobba själv. Tack för den. Menmen kom väl på nått jag kunde göra så ja vi säger att det nog går bra, tar med kameran så jag får lite bildbevis.
Va med pappa en sväng till coop också, fick ett par foppisar vilket va gött, bra o bara kunna dra nått på fötterna om man ska typ ut o hämta posten osv. Och jag frågade även om jag kunde få ett par svart skor, eventuella gladiatorskor och det var inga problem så det va ju nice! då kan jag ha dom ny vad det nu bli för skor till skolavslutningen och till sommaren!
Fortfarande inget svar.


Japp som ni ser en liten gnutta smink blev det och jag blev såpass sugen på smink så jag köpte mig svart ögonskugga på Maxi när vi var där.
Och på tala om Maxi så råkade vi krocka lite...fast det var igår. Råkade köra ner i en grop och in i en bil *smiter där ifrån lite oskyldigt*. Menmen köpte lite ny ögonskugga som jag också testat. (inte det på bilden) Hade bara massa starka förger hemma men ville ha nån mörk också.
Tog lite kort på nån äcklig spindel idag också med closeup...han hade 8 ögon, usch!
Fortfarande inget svar.
Sen har jag suttit vid datorn och försökt redigera en bild men det går verkligen inte, har kämpt och letat efter hjälp men snart ger jag fasen upp asså. Håller även lite på med en ny hemsida men det är skitsvårt och veta hur jag vill ha den, eller jag vet hur jag vill ha den men det gäller ju o ha lite kunskaper också... *host*.
Fortfarande inget svar, 10 timmar har gått och nu efter dessa 10 timmar av väntan och koll på mobilen, till och med stängt av den och satt på den för att det ska hända nått men nej så får jag reda på att jag visst fått svar men att det att det inte kommit fram, fick till och med bevis. Fan, min mobil förstör seriöst mitt liv. Måste lära mig att inte vara så beroende för det påverkar en så sjukt mycket. Man sitter bara och väntar som att man vill ha svar och sedan är rädd att man ska få svaret utan att se det och sen själv svara typ en timme sen eller nått. jag vette fan men måste lära mig att jag inte är bunden, jag kan ta en promenad med musik i öronen osv, om jag får ett sms så ser jag ju det sen, right?

Måste också få säga att jag hörde endel skratt över videon på bedövningsdrama men inte en enda kommentar!? Så sjukt förvånad! lite besviken ju :(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar