söndag 13 maj 2012

Ombyggnad pågår i lusten avstånd

Idag blir det en deprimerad dag. Jag har inte gjort nått. Jag är sjukt nere och allt känns bara jobbigt. Knarkar "We are young"<3 Den e så underbar! Har inte inte lust med nått annat än att bara lyssna på den och se videon med all arga uttryck som att riva sönder gosedjur och slå varandra med glasflaskor, skålar och stolar. yeah.
http://www.youtube.com/watch?v=Sv6dMFF_yts&feature=branded
Kommer typ bara sitta här. När jag gick upp i morse gick jag direkt ut och satte mig, satt där i två timmar och sen skulle jag äta frukost men det blev inget av det, bara ett glas juice. Nu sitter jag i sängen. Har skrivit ner antal timmar jag jobbat i Ecel och nu funderar jag på att ta tag i min hemsida, när jag ändå bestämt mig får att va off idag och bara sitta här.
Förslag?
Vad ska jag ha för bilder?
Vad är viktigt att jag gör om?
Vad ska vara kvar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar