lördag 1 september 2012

Glitter och Lager 157

Yes igår kom söta johanna och hämtade mig vid 08.00 på morgonen och så åkte vi till Karlstad. Där skulle jag fota nått lopp och blev placerad i skogen vid nån geggamojjs-plats. Hahah blev skitdåliga kort, suddigt och mögigt så nje det va ingen höjdare och kallt och myggigt va det också. 
Men vid tolv hoppade in i lilla blå och drog ut till bergvik ,käkade och shoppade! Det blev glitter på bergvik och sen på vägen hem blev det till och hoppa in på lager 157 i Välsviken som jag aldrig varit inne i och där hittade jag en gosig tröja, gosiga vantar, strumpor och tre linnen (3 för 100, why not). Gick även in på stadium outlet och där hittade jag en tröja som jag blev jätte kär i och ville ha och det fanns hur många som helst men alla lyckades vara  S och XS. Damn! Men jag gav mig fasen på att testa en....de va en sån där som inte är långärmad men heller inte kortärmad utan nått mitt emellan och det satt jäkligt tight på armarna och bara för att spände jag mig lite och så *plopp* sköts en knapp iväg...uuuups.. Haha johanna står utanför provhytten och bara "va det där en knapp" haha shit va pinsamt xD






Sen drog vi hem till hennes pappas båt och den va sjukt cool o mysig. Jag sprang runt där och var som ett levande barn!


2 kommentarer:

  1. Oh ja, du var verkligen som en liten unge i båten - "måste fota så mycket du hinner innan batteriet tar slut!!"
    Tur att du är lättunderhållen xD

    SvaraRadera