fredag 28 september 2012

Shopping och pengar

Köpte en vit ram till denna fin teckning gjord av johanna men den va en cm för liten D: buhu!! så ja fick ta en svart jag hade hemma så länge.

Igår va det Tjejkväll i Karlstad, massa rabatter mellan kl 18 - 21 :) Köpte en plånbok och underkläder på lindex, presentkort från Magnus föräldrar + 25% rabatt!! wii! Och så blev det sitsa på ikea köpt samt en jätte fin present till magnus och även en liten söt en till Linda samt en blomma till mormor. Dock när jag gav den till henne idag så hade hon köpte just en sådan i tisdags T.T

I morgon börjar jag lite tidigare på jobbet med en bokning och så blir det lite plugg också i helgen, på måndag ska min kamera lämnas in på lite puts och ska även dra på ärenden i stan. Va faktiskt till stan idag, gick till handelsbanken och skaffade dosa och sånt eftersom att jag nu är 18år så har pappa inget med mitt konto o göra och kan inte överföra eller nått åt mig utan nu fixar jag det själv. Fick mitt csn på papper idag dock så måste ge swedbank mitt kontonummer så jag får det på kontot istället!

2 kommentarer:

  1. Oj, du är duktig på att fixa ram när du säger det! x)
    Jag orkar aldrig jaga runt på de rätta ramar jag vill ha så allt får ligga ist xD
    Men må säga, den passade med svart ram oxå <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah mja fast nu blev det ju fel ändå ^^ är lite dålig på att kolla upp saker innan, typ storlekar då. Som denna fina teckning....för liten ram och skulle jag köpa en matta men neee hade ju inte mätt ut hur stor den skulle va så nje inte värt o chansa när priserna blir högre x)

      Hahah har för mycket ramar hemma! xD Mitt mål är ju att få upp en liten fotoatelje men nja har inget bra rum för det riktigt, snetak (n) och alla andra är typ upptagna så får la blir framtidsmål!

      Radera