torsdag 20 september 2012

Stopp i skoltrafiken

Japp ännu ett stopp i skoltrafiken, funderar på att hoppa av Engelska C och börja i formgivning istället. Jag älska engelska men jag hänger verkligen inte med. Jeff (nuvarande lärare) är verkligen så annorlunda emot Erik (dåvarande engelska A och B lärare). Jeff kommer ju ifrån England och snackar flytande och  det gör ju att han pratar så flytande på en lite mer mumlande dialekt samt att han drar in ord som är självklara för honom men som man själv inte förstår. Det känns som att alla i gruppern är skit bra och fattar allt perfekt och är jätte duktiga. Vi gjorde en diagnos sist som vi idag skulle rätt och vi skulle rätta varandras. Jag rättade någon killes och han hade typ 78/80 (kommer inte ihåg exakt) medans jag hade 53...oh jättekul. Skriva och sånt är verkligen inte min grej, jag är nog mer den som snackar men eftersom att dom flesta redan haft Jeff tidigare så tror jag att dom lärt sig mer under kurs A och B till skillnad från vi som haft Erik som då inte lär oss ett smack. Har verkligen inte tänk på det tidigare att jag faktiskt aldrig lärde mig nått på Eriks lektioner.
Vet inte hur jag ska göra än, pratade men syven och hon sa iaf att det inte skulle vara några som helst problem att lösa om jag ville byta. Nu är det väl bara Jeff jag ska ta och prata med och så får vi väl se hur det blir.

1 kommentar:

  1. tacka gud för att du fått jeff som lärare so att du äntligen lär sig något då :) med honom som lärare kommer du ju att bli helt flytande! :D

    SvaraRadera