lördag 15 september 2012

Ledig lördag är man inte van vid

Shit va elakt. Jag skulle bli skit arg jöö:
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article15428434.ab

Jaha lördag idag, vad ska man hitta på? Jag föreslog för pappa att åka till IKEA och köpa de sista möblerna men nej han dra sig ur som vanligt. Imorgon då? Nej jag jobbar. Men nästa helg då? Nej jag jobbar då med.
Suck det va ju enda chansen idag ju! Han skjuter alltid upp saker. Varför inte ta det när chansen finns. Han sitter ju bara i soffan ändå.

Dagen kommer nog gå mestadels till spillo. Blir väl dator, dator, hämta luft på altanen, dator, greja på rummet, kolla film och sova.

2 kommentarer:

  1. Aw, vad synd :( Jag jobbade igår men är ledig idag. Funderar också på att åka till ikea ok köpa en kudde och en plansh, men jag har hört att helger är sämsta tänkbara tidpunkt att åka till ikea (så mycket folk!) så jag väntar nog tills jag har en ledig dag mitt i veckan istället. Vad ska du köpa på ikea?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja :(
      Jag ska köpa de sista möblerna till "husprojektet" ^^ Va ju i Örebro för nån vecka sen men hälften av det jag skulle ha va ju slut eller fanns inte att köpa i butik utan man var då tvungen att göra det via datorn...palla. Men kollade på datorn och Ikea i Karlstad hade allt så ja dit ska jag men kan ju inte riktigt åka dit efter skolan och släpa de hem, måste ha bil till det som är kvar :/

      Kommer du vid min födelsedag btw eller blir det inget?

      Radera