lördag 19 januari 2013

Flytt!

Idag kommer Magnus mamma och eventuellt pappa. Vi ska dra iväg och storhandla mat så vi kan fylla kyl och frys. Sen efter det hoppas jag att vi ska till nova (köpcenter) och kolla säng (som vi ska ha när vi flyttar ihop) som vi planerat men risken finns att det inte blir nått. Magnus sa i morse att han inte var så pigg på att åka dit för att han blivit lite småsjuk menmen det kanske går över vi får la se.
Gymma ska jag göra i morgon också, efter allt godis och gott nu så känner man sig lite halvt fet och med tanke på snön och kylan har man ingen större lust och cykla runt eller ta promenader så japp, gym får det bli! Tycker inte det är så jättekul men aja :)
Lite städning på det blir det också och kanske lite fotografering, vet inte än, får se. Beror väl lite på hur Magnus mår och så.

Syster min har flyttat till Trollhättan nu så det är mitt nästa mål, att ta mig dit! :) Jätte sugen på att hälsa på och se hur det ser ut, har ju heller aldrig varit i Trollhättan så vore kul o se staden! :)


2 kommentarer:

  1. Vi donar och grejar! Beställde sängen till gästrummet idag :) Det blir en likadan pryl som Eric och jag hade i Uppsala om du kommer ihåg den? :) Kommer bli så fint så ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja just det, den kommer jag ihåg :) Åh jag e jätte nyfiken! :)

      Radera