lördag 19 januari 2013

Lilljulafton tillsammans med älskling

Hej! Ja jag lever! :)
Åkte ju ner till Lund för lite praktik och jodå det flyter på, mina arbetskamrater är det som gör jobbet roligt! :)
Var ju en vecka själv här nere men sen kom Magnus hem och då var det dags för våran lilla julafton tillsammans dagen efter^^

Pepparkaksbak! Magnus gör ett eget litet hus där borta :)

God mat!  ♥

PAKET!

Oh och det bästa paketet som jag fick var ett halsband som Magnus köpt med sig ifrån USA^^ Iiiih!! det va jätte fint, ett hjärta och inuti stod det "I love you xo"! ♥ ♥ Oh så himla söt e han min älskling ♥

2 kommentarer:

  1. Åh, just ja! Jag glömde! Öppnade ju paketen du skickade med häromdan! Tack! Spegeln är helt wuuuunderbaaaaaar!!! och slickepotten var perfekt! ^^^Uhm... ni hade ju inte skrivit namn på paketen (vem de var från) så jag fick gissa lite.. ^^ kalendern var från mamma sa hon, jag trodde den va från dig ^^ inte visste jag att du sålde grejer i ditt företag! supertufft ju! varför har du inte promotat det något?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh så du gillade den!? :D Ja jag tyckte den va jättefin och jag tänkte att du kan typ göra om den om du känner för det, måla eller sätta på grejer eller vad som ^^ spegeln är ju lätt o ta bort om den ska målas om. Men den är ju fin som den är också men med tanke på att du är inne i lite olika "färg-perioder" ;P Det kändes som nått som skulle passa dig :D
      Ja slickepotten va från mig me ^^
      Mja mjo asså jag har inte gått ut med det så mycket för det är inte så jätteseriöst riktigt...

      Radera