måndag 21 januari 2013

Träningsvärk och julklapp!

Japp igår gymmade jag ju och känns det idag? Jodå det gör det att! Haha vi har världens lägsta toa på jobbet och där led jag nog som mest när jag skulle sätta mig och ställa mig upp men även om nått hamnade på golvet så va det bara o bita ihop x) Men idag gick dagen ganska fort men det var nog för att jag fick sluta en timme tidigare, chefen sa att det mesta va gjort och att jag kunde ta o gå hemåt (Y) Så nu har man skalat potatis och är redo för att sätta på plattan och spisen för att det sen ska va när till klart när Magnus kommer hem från skolan. Han började skolan idag (för i år) så nu är han sysselsatt igen.

I lördags va ju Magnus föräldrar här och vi drog bort till Coop och storhandlade och sen åkte vi hem till lägenheten och där blev det fika och ganska mycket snack om deras USA-resa och på tala om det så fick jag till o med en julklapp av Magnus föräldrar :O Ett par jätte fina söta örhängen som dom köpt på macys i USA. Aww dom e ju för söta Kerstin och Arne^^


4 kommentarer:

  1. Oh! RL! Dyrt märke! Hittade ni någon säng? :) Marcus gjorde också första dan på GKN Aerospace idag, och mamma gjorde första dagen på sitt nya jobb också! ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. ^^
      Ja asså det blir väl samma som magnus redan har så att vi gör som ni, sätter ihop dom. Dock var den dyrare nu än när magnus köpte den :P
      Ja mamma skrev det på facebook och hon verkade verkligen gilla de. Marcus, tyckte han det verkade lovande? :)

      Radera
    2. uhm, jag tror det iaf. Han säger inte så mycket. Det är väl fortfarande så nytt alltihop så han har inte riktigt fått grepp om det än. Jag frågade honom om hans handledare verkar bra, men han sa att han inte kunde svara på det för han har inte fått nån uppfattning om det än..

      Radera
    3. okeej..aja men förhoppningsvis blir det la bra :P

      Radera