onsdag 23 januari 2013

happy!!

Jobbade en timme senare idag för att chefen va tvungen o rusa så på fredag får jag sluta en timme tidigare, wii! :) Oh jag blev jätte taggad när min kära kollega Sara berättade att hon var make up artist. Mohahah då kommer jag låna henne...planer planer planer! Make up + foto! :D Underbart så jag fick hennes mail och telefon så att jag kan höra av mig när jag behöver henne! :D
Blev go köttfärsås när man kom hem idag och nu sitter man bara o kollar runt lite på datorn medans Magnus pluggar. planerar en lite surprise till honom i morgon :)

HARE GÖTT!

6 kommentarer:

  1. Åh, vad härligt! Roligt att läsa att du har det bra och massa saker händer hos dig, medan man sitter och skickar iväg massa jobb ansökningar i hopp om jobb ><
    Söker även i karlstad, så kanske blir att jag kommer stanna en längre tid i krhamn : D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh hoppas du hittar nått som passar dig och som du kommer trivas på! :D
      Jaha även Karlstad, där ser man ;O :D

      Radera
    2. Jag söker jobb på typ alla ställen jag kan: Gällivare, Umeå, Karlstad (Kristinehamn - om det fanns några D:) och Örebro (aa)
      Hoppas på något jobb som kan ge mig lite pengar >< Börjar få ont om de D: Så hemskt! Hoppas ändå på ett jobb i typ karlstad eller Örebro - men får jag jobb i Gällivare VET jag att jag kommer tjäna kosing, då det bara är gruvarbete jag sökt där... Typ bara det som finns uppe i norr XD

      Radera
    3. Men det är ju bra att du är ganska bred i ditt sökande för då borde du ju få napp någon stans! :D
      Hahah omg xD

      Radera
    4. Hoppas på napp från någon >< Minns förra året då jag bara sökta sommar jobb dessutom. Skickade iväg till, närmare, 40 st - två hörde av sig om intervju. Två jobb så olika att det var ett svårt val dessutom >< Men nu när jag ser tillbaka på det gjorde jag ett bra val :3
      Hoppas på att någon vill ha mig Q^Q
      x)

      Radera
    5. Oj ja det gäller väl och ring och även kanske besöka för att visa sig och sitt intresse men det är ju svårt om jobben är längre bort :/
      Va bra att du valde rätt, och att någon tar emot dig detta å hoppas jag verkligen! :) Vem vill inte det ;D

      Radera