måndag 7 januari 2013

Nere i Lund nu!


Wii nu är jag äntligen kommit till rätta här nere i Lund :) Har käkat mat, hämtat in post, varit o handlat, pluggat, kollat lite tv, suttit lite vid datorn, gjort mat lista för veckan, ställt upp en liten överraskning till Magnusen mm. Snart ska det diskas och i morgon ska cykeln ner från balkongen. Ska cykla in till stan och kolla läget lite och ta med kameran och även gå in på kappahl och kolla när jag ska börja på onsdag. Det blir nog bättre dagar dessa än de som passerat. Blir förstås bättre sen när Magnus kommer hem men det är ändå skönt att vara här nere och bara kunna ta hand om sig själv lite :)
Fick jättefina sms av honom förut och det låg ett paket på bordet och han ville att jag skulle öppna det och det var ett foto på oss så nu har jag nått o titta på så fort jag saknar honom, men snart så...då är han hemma♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar