fredag 4 januari 2013

Kläder nu och för 50 år sedan

Yes! Okej...vi va inne med bilen till besiktningen och den fick en fet lapp på rutan att den ej får köras en meter."KÖRFÖBUD" Hahah. Så jag blev jätte depp med tanke på att ja ska flänga runt massa i morgon. Skulle ut till banan o fota grabbarna när dom spelar och så skulle jag runt på massa ärenden i hela stan. damn. MEN nu visade det sig att kontainern med alla paintball sakerna i går inte o få upp så dom kommer inte spela i morgon så då missar jag inte det och till lidl, rosenbergs och mormor får jag väl se den positiva tanken med att cykla, jag kommer ut och får lite motion. Så det blir nog inte så illa ändå. Rummet är så gott som klart och även min del på vinden. Nu tvättar maskinen kläderna i 120 och i morgon gör jag min sista dag här i denna hemska håla. :)

Har suttit med massa foton idag, underbart, massa gamla foton från mormors tid eller vad man nu vill kalla det har jag scannat in i datorn och sitter och tar bort såna där fula vita prickar och andra skavanker. Å dom e så fina! :) Har en jätte charmig bild på min morfar och min morbror som sitter i ett fönster på min fotoblogg om det är någon som är intresserad o kolla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar