tisdag 12 februari 2013

fettisdagen


Japp jag äter ju själv inte semla men när jag var så illa tvungen att gå ut idag för att köpa frimärke och posta brev så gick jag förbi Ejes och köpte en liten överraskning till pappsen!

Blir nog ingen skola för mig i morgon heller. Man har typ ingen ork i kroppen till nått och bara av att gå till stan och tillbaka va jag tvungen att lägga mig efteråt o vila. Så skulle jag ens klara mig på cykel till stationen i morgon? Mje tror det blir en dag till sen kommer jag nog börja tvinga mig oavsett om jag lider när jag cyklar eller av huvudvärken eller hostan.

Hoppas ni haft en bra fettisdag allihopa!

2 kommentarer:

  1. aw, vilken söt lapp ♥ Slår vad om att han blev jätteglad ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet inte, bara ett tack typ, trodde han skulle bli gladare men hoppas han blev det inombords!

      Radera