tisdag 5 februari 2013

MÄSSA

Jaha då var man på mässa idag. Jag är så sjukt trött nu. Det är jag verkligen. Upp kl 05.30 och nu är man hemma 20.30. Yay. Men det gick väl bra, man kände sig typ sämst där borta och så va det en man som hade ner våran stora ram. *KLIRR* Glas överallt. Yay på det med. Suck. Ne jag tycker nog mer eller mindre att det är skönt att det är över. Att ha en mässa ute på isen i en hockey areana va faktiskt väldigt kallt. Gått o frusit om benen och fötterna men också mina stackars smala tunna fingrar och man känner hur man stått spänd under hela dagen.
Nje inte helt ok men jag kan väl inte säga att jag haft det riktigt så tråkigt som jag trodde att jag skulle få när man stod och kollade klockan hela tiden. Men folk strömmade väl på så man blev aldrig så uttråkad riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar