söndag 3 februari 2013

Hemma i Värmland igen!

Jaha då har man kommit hem igen då, efter att ha varit i Lund i en månad så känns det faktiskt konstig o va hemma igen. Det känns inte som om man e hemma. När jag satt på tåget så kändes det som om jag bara skulle ta en sväng till Malmö eller nått. Typ bara var på en liten sväng runtom och nu när jag sitter här i sängen är det som om jag sitter i sängen hos Magnus och han sitter borta i soffan och kollar tv eller nått. Helt overkligt att vara hemma igen.
Usch.

I morgon ska jag till skolan, ingen sovmorgon nu mera, det har man ju typ haft i en månad nu men icka sa nicke inte nu längre. Skola i morgon som sagt och på tisdag ska jag på mässa hela dagen på LLA för att visa upp mig som fotograf. Kommer bli en lång dag men hoppas det går bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar