torsdag 14 februari 2013

Kompisar, mössor och klänningar!

Hahah idag fick jag både min studentmössa och kanske framtida student-utgångs-klänning (inte bal alltså)! Om jag INTE gillar den så åker den tillbaka men man kan ju hoppas på det bästa!

Har umgåtts med min kära vänner Jeanette den söte och Madelene den ögonvackre idag. Det blev donken och sen gick vi runt på jobbmässan på CCC. Jenatte ville vara gullig och bjuda på glass nu när det vara alla hjärtans dag men nee varken donken eller BK hade så slutade med att vi satt på stationen och käka godis och drack dricka. Men jag tyckte det var världen sötaste tanke, det är ju den som räknas!

Nej nu ska jag dra till Trumpan och hämta paketet med klänningen i, önska mig lycka till och ha en bra alla hjärtans dag allihopa! Jag själv tror jag tar och byter dag på den dagen så jag får spendera den med den älskade!

2 kommentarer:

  1. "om jag gillar den åker den tillbaka" O_o

    SvaraRadera
    Svar
    1. oppsssss "inte gillar" ska det ju stå såklart! ^^'

      Radera