onsdag 27 februari 2013

Jobb i Malmö!

Hej! Har nyss kommit hem från Malmö! Gick upp klockan 05.00 i morse och åkte raka vägen till triangeln i Malmö. Där väntades nämligen ett jobb...inventering :) Gick som smort, dock lite för fort eftersom att vi var ganska många, hade ju inte skadat med lite mer arbete ;) Menmen pengar som pengar och att visa upp sig här nere är ju väldigt viktigt eftersom att man inte känner någon, så det är bara o börja skapa sin kontakter! :)
Nu blir det varma mackor till lunch! Mumma!

Igår fick jag btw ett samtal från Rosenbergs att dom behövde mig på en gång men kunde ju tyvärr inte för att jag var här nere vilket var riktigt synd för jag har ju bett dom ringa så fort dom behöver mig och när dom väl gör det så kan jag inte...dåligt intryck (n) menmen vad gör man. Det blev inte två jobb denna vecka utan ett men det är bättre än inget.

2 kommentarer: